Rotary Wiel in tulpen

Hoe leuk is het om op een stralende herfstdag met elkaar  de handen uit de mouwen te steken om bij te dragen aan het uit de wereld helpen van polio.

Met laarzen, spade, meetlint en natuurlijk tulpenbollen bewapend op naar het Zilverpark.  Samen met de gemeente hebben we aan het eind van de voetgangersbrug, op weg naar het ziekenhuis, een mooie plek gevonden om twee Rotary wielen van tulpen te creëren.

Na een uurtje zaten alle 650 bollen in de grond.  Hierdoor kunnen ruim 1500 kinderen worden ingeënt tegen polio.

Rotary Batavia Lelystad hoopt dat inwoners en bezoekers van Lelystad het komende voorjaar zullen genieten van de gele en rode tulpen. Deze End Polio Now tulpen bloeien niet alleen in Nederland, maar ook in België, Duitsland, Canada, Frankrijk, Verenigde Staten, Zweden en Zwitserland.

End Polio Now tulp