Sinterklaas bezoekt Abrona - 2010

Sinterklaas activiteiten door enige Rotarians van Op Seyst

30 november 2010

Op 30 november bracht onze “Rotary” Sint een bezoek aan twee Abrona locaties te weten Nijenheim en Dreeslaan met ongeveer 35 geestelijk beperkte cliënten in Zeist.

Ruim 30 jaar had Rotary Club “Zeisterheide” en het “Oud Londen genootschap” met veel plezier deze activiteit verzorgd.

Ter voorbereiding is onze “Piet” Cordula menig winkeltje in- en uit geweest om voor alle de cliënten een of meerdere passende cadeaus bij elkaar te verzamelen.

Na het omtoveren van Vincent tot Sinterklaas en Cordula en Just tot zwarte Pieten door voorzitter Anita zijn we op pad gegaan. De staf paste maar net in de auto.  Samen met chauffeur Geert-Jan en hoffotograaf’ Daan Gongrijp togen wij als eerste naar de locatie Dreeslaan.

Met veel enthousiasme namen de mensen de cadeaus in ontvangst. Samen met de Pieten werd er gedanst, gezongen en gelachen. Sint had voor iedereen een persoonlijk woord. Ook de begeleiders werden door Sint niet vergeten.

Kortom, een geslaagde en dankbare en voor sommige cliënten spannende en emotionele activiteit die zeker voor herhaling vatbaar is.