Onze Doelen

Lokale projecten

In 2021-2022 steunen wij als Rotary Club OpSeyst de navolgende lokale projecten:

Samen Oplopen

De stichting Samen Oplopen steunt gezinnen met meervoudige problematiek in de region Zeist, de Bilt en het Gooi. Onze activiteiten richten zich met name op het subproject Vluchtelingen in Zeist.

Sinterklaas Abrona

Jaarlijks wachten bewoners van Abrona met spanning af op de komst van Sinterklaas! Zal er dit jaar weer een kado in de zak van Zwarte Piet zitten?

Talenten support

Hierbij worden jongeren van het VMBO Schoonoord op individuele basis begeleid door Rotarians.

Proefsollicitatiemiddag

Tezamen met Rotary Club Zeist organiseren wij jaarlijks een proefsollicitatiemiddag. Hierbij kunnen leerlingen van de eindexamen-klassen van het VMBO Schoonoord ervaring opdoen in het voeren van een sollicitatiegesprek.

Beroepenmarkt

Samen met 3 andere serviceclubs wordt jaarlijks de beroepenmarkt georganiseerd. In het voorjaar kunnen de leerlingen van de Zeister middelbare scholen zich weer oriënteren op de verschillende beroepen.

In het menu aan de rechterzijde kun je gedurende het jaar meer achtergrond informatie hierover vinden, en is tevens te zien welke projecten wij eerder hebben gesteund.