Rotary Club Lisse-Bollenstreek Run-Bike-Run & FoodTruck Festival

Rotary Club Lisse-Bollenstreek organiseerde i.s.m. Rotaract Bollenstreek op 25 juni 2017 een Run-Bike-Run & FoodTruck Festival onder de naam Zweten & Eten.

Met dit evenement steunen wij het goede doel "Jeugd Sport- en Cultuur fonds Lisse", dat mede door onze lobby is opgericht in Lisse. Dit fonds helpt kinderen uit minder financieel krachtige gezinnen bijv. een zwemdiploma halen of geeft ze de mogelijkheid om lid te worden van een sportvereniging of deel te nemen aan muziekles. De opbrengsten van het evenement (€ 4.500) gaan in hun geheel naar het goede doel.

Rotary Club Lisse-Bollenstreek heeft zich gecommitteerd om minimaal 3 jaar lang als ambassadeur voor het Jeugd Sport- en Cultuur fonds Lisse op te treden en minimaal € 2.500 per jaar op te halen voor dit fonds.

Meer info op www.zweteneneten.nl

D:\Andre\Downloads\Zweten & Eten-47.jpg