Teambuilding

TEAMBUILDING

Als onderdeel van de International Service ging onze relatief jonge RC Rotterdam Hillegersberg (2002) naar Friesland om tijdens een weekend zeilen in september de club band verder te versterken voordat er pogingen zouden worden ondernomen om zich internationaal te oriënteren op het formeren van allianties met zusterclubs. Dit werd een bijzonder geslaagd weekend, doorgebracht in “Het vijfde seizoen”, het hele fraaie Bed en Breakfast (5 ruime kamers en suite) onderkomen van onze ex-Rotarian Peter en zijn vrouw Machteld van Zwieten in Bantenga, onder het Tjeukemeer.

Het ingenieuze programma was zo samengesteld dat er veel ruimte was voor het testen van het onderlinge begrip, geduld en communicatie op heikele momenten.

Reputaties werden op cruciale momenten onder zware omstandigheden getest en sommige ook zwaar beschadigd. De straffe wind (5 Bft) hielp daarbij behoorlijk aan mee, gesteund door een strak blauwe hemel in de middag.

C:\Users\Arnold Deutz Ebeling\Pictures\Rotary weekend 2008\DSC_0696.JPG

Al met al een prachtig weekend dat de basis heeft gelegd voor het verder aanhalen van de banden onderling en samenwerking binnen de club.

Informatie: www.hetvijfdeseizoen.com

C:\Users\Arnold Deutz Ebeling\Pictures\Rotary weekend 2008\DSC_0773.JPG