Sponsor Bridgedrive 2006 Aanmeldingsformulier

Inschrijfformulier bridgedrive 21 mei 2006

Gaarne per paar een inschrijfformulier invullen en sturen/faxen/emailen

naar onderstaand adres/nr.

Naam :

Adres :

Postcode en Plaats :

Telefoon :

Naam Partner :

Adres :

Postcode en Plaats :

Telefoon :

Dit paar schrijft in voor lijn (svp aankruisen)

O A (Competitiespelers)

O B (Clubspelers)

O C (Recreatief)

Indien noodzakelijk kan de wedstrijdleiding (in overleg met u) besluiten tot een aangepaste indeling.

Betaalt op bankrekening nr. 67.92.58.124 t.n.v. Stichting Evenementen Rotary Club, te Den Haag.

(s.v.p. aankruisen)

O € 45,- per deelnemer

O € 90,- voor het paar

Uw deelname is een belangrijke steun voor het werk van Interplast Holland. Indien gewenst kunt u deze organisatie extra ondersteunen met een additionele bijdrage; dit kunt u hieronder aangeven.

Wij zullen een extra donatie/sponsorbedrag* van € ………. doneren. Wij stellen wel/geen* prijs op naamsvermelding als donateur in de communicatie met betrekking tot de bridgedrive. Indien u daar wel prijs op stelt, verzoeken wij u hierna de naam van uw bedrijf of instelling te vermelden: …………………………………………………………… (bedragen worden niet kenbaar gemaakt)

* Doorhalen hetgeen niet van toepassing is.

Dit formulier gaarne faxen naar 070 – 361 6754, of emailen naar residentie.bridgedrive@gmail.com of per post sturen naar: Bridgecomité Rotary Club ’s-Gravenhage-Residentie,

p/a Nicolaistraat 8, 2517 TB Den Haag.

Indien u nog vragen heeft, kunt u telefonisch contact opnemen met:

Jan Breukelman 070 – 324 27 57

Huib Boreel 070 – 320 82 16

Marianne Dijkmans 070 – 360 97 94

Celesta Wensveen 070 – 345 13 46

of een email zenden aan: residentie.bridgedrive@gmail.com