FUN Festival

Fun Festival - 20 mei 2017 - 16.00-22.00

Fun Festival op 20 mei 2017, Ekris 42 in Woudenberg. Geniet en steun het goede doel! Live muziek en DJ's, van 16:00 - 22:00 uur. Tickets € 15,- in de voorverkoop. Kinderen tot 12 jaar gratis.

Minder kindersterfte door schoon drinkwater in Kameroen

Rotary Scherpenzeel-Woudenberg is zestien jaar geleden in de regio Bertoua in Kameroen een waterproject gestart. Klik hier voor meer informatie. Wat klein begon, is uitgegroeid tot een groot project: 250.000 mensen hebben toegang tot schoon drinkwater in 53 waterputten en waterplaatsen. Voor schoon drinkwater is meer nodig dan de installatie van een put. Door samen te werken met een plaatselijke Rotaryclub, de bevolking en lokale bedrijven kunnen de watervoorzieningen in 2020 zelfvoorzienend zijn. Hiervoor zetten wij graag de opbrengsten van ons Fun Festival in - ROTARY HELPT MENSEN.

Live muziek en DJ’s

Theater Truck

Pop-up food corners

Cocktailbar

Veiling & Loterij

Houdt onze Facebook pagina in de gaten voor de laatste nieuwtjes!