Wandelen voor water - doe weer mee!

Wegens succes herhaald

Willaer_040

Vorig jaar startte Rotary Scherpenzeel-Woudenberg met de eerste Wandeling voor Water. Een wandeling in en rondom Scherpenzeel, met een mooi bedrag voor het goede doel.

Dit jaar is de wandeling 9 september 2017 en wandelen we voor maar liefst twee goede doelen:

Minder kindersterfte door schoon drinkwater in Kameroen

Willaer_059Rotary Scherpenzeel-Woudenberg is zestien jaar geleden in de regio Bertoua in Kameroen een waterproject gestart. Klik hier voor meer informatie. Wat klein begon, is uitgegroeid tot een groot project: 250.000 mensen hebben toegang tot schoon drinkwater in 53 waterputten en waterplaatsen. Voor schoon drinkwater is meer nodig dan de installatie van een put. Door samen te werken met een plaatselijke Rotaryclub, de bevolking en lokale bedrijven kunnen de watervoorzieningen in 2020 zelfvoorzienend zijn. Hiervoor zetten wij graag de opbrengsten van Wandelen voor Water in - ROTARY: Make a Difference.

Zwembad 't Willaer

Ook dit jaar zal een deel van de opbrengst zwembad ‘t Willaer ten goede komen. Zwembad 't Willaer is al decennia lang dè plek voor liefhebbers van buitenzwembaden in Scherpenzeel en omstreken. Het zwembad is uitgerust met een diep en ondiep bassin, een prachtige glijbaan, springplanken en een speeltuin.

Download hier de flyer!

Tickets zijn te koop via Rotary leden en vanaf 1 augustus bij verschillende verkooppunten in Scherpenzeel en Woudenberg.

Tickets kunnen ook op 9 september ter plaatse gekocht worden of door overmaken van €10,— op rekeningnummer NL39ABNA 0480 490910 tav Stichting Rotary SW ovv naam wandelaars.

Wilt u de wandeling sponsoren? Ook daarvoor zijn mogelijkheden. U leest ze hier.

Voor alle vragen kunt u contact opnemen met rcsw1570+wandeling@gmail.com.