2018 VERSLAG BLIJE BANK URSEM

RC Koggenland draagt steentje bij!

‘De Blije Bank – Ursem’

Afgelopen weekend heeft Rotary Club Koggenland (letterlijk) zijn steentje bijgedragen aan de realisatie van het project “De Blije Bank”, een mozaïekbank in Ursem. De Blije Bank is een kleurrijk project van onder andere Yvon Vlaar. Samen met een aantal andere dames heeft zij het plan opgevat om een mooie, originele, kleurrijke bank met één duidelijk doel te realiseren: een bank die uitnodigt om op te zitten, om gesprekken te voeren, om voor je uit te kijken of om uit te rusten. De bank zal worden geplaatst in de buurt van het bejaardencentrum De Rustenburcht. Daar wordt een gedeelte opnieuw bestraat en komt naast de mozaïekbank nog een kunstobject te staan.

Als medesponsor van dit initiatief heeft Rotary Club Koggenland letterlijk steentjes bijgedragen die in de vorm van het Rotary logo in de bank ingelegd.

Eind juni zal de bank feestelijk worden onthuld. De definitieve datum volgt. U bent van harte uitgenodigd.