2014 ROTARY KOFFERBAKMARKT

Rotary Kofferbakmarkt Avenhorn 2014 groot succes!!!

Op zondag 7 september vond de jaarlijkse kofferbakmarkt plaats in het Dorpsbos in De Goorn. Deze dag werkten de weergoden wel mee en was het prachtig weer. Dankzij alle sponsors heeft Rotary Koggenland een prachtig evenement kunnen organiseren voor het goede doel: Stichting Bake for Life. (http://bakeforlife.nl)

logo bfl

Dit jaar is er ruim 4.000 euro opgegehaald! Met dit bedrag is het de bedoeling twee broodovens te kopen voor Bungoma in Kenia en Tororo in Oeganda. De ovens die daar nu staan zijn nog steeds hout gestookt en daardoor moeten veel mensen halfgaar of verbrand brood eten. Niet gezond en dan te bedenken dat hele dorpen van dat brood afhankelijk zijn...

Dit jaar waren er meer dan 120 deelnemers en een veel groter aantal bezoekers. Het Horecaplein, waar onze Roterians snacks en drinken verkochten voor het goede doel werd ook goed bezocht. Met het heerlijke weer en de gezellige muziek van de DJ was het er goed toeven voor iedereeen.

We willen iedereen bedanken voor de inzet, de sponsoring en het bezoek waardoor dit evenement ook dit jaar weer mogelijk was!

De kofferbakmarkt 2014 wordt mede mogelijk gemaakt dankzij de medewerking van:

* Keurslager Sam Rood
* Maté
* Fortune Koffie
* Gemeente Koggenland
* Bakkerij Pater
* Jelle Appelman Timmerwerken
* Zicht Risico- en Verzekeringsadviseurs
* Jeugdvereniging Het Gilde
* Club 2000
* Eetcafé 70
* Klusbedrijf van der Geest