2017 KOFFERBAKMARKT

Rotary Kofferbakmarkt 3 september 2017 Avenhorn

Rotary Club Koggenland organiseert op zondag 3 september van 10.00 tot 16.00 uur de jaarlijkse kofferbakmarkt in het Dorpsbos aan de Buitenroede te Avenhorn.

Voor de kinderen is er uiteraard ook vermaak, zo zal er o.a. een springkussen aanwezig zijn. Verder is er muziek en kunt u diverse versnaperingen kopen op ons Horecaplein. Ook hiermee steunt U ons goede doel voor dit jaar!

Wilt u uw spullen op een kraam op de kofferbakmarkt aanbieden, dan kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar info@rotarykoggenland.nl. Heeft u geen kraam nodig dan hoeft u zich niet aan te melden. Verkopers zijn welkom vanaf 8:00 uur.

Prijzen voor deelname aan de kofferbakmarkt zijn € 15,00 voor een auto / € 17,50 voor een busje / € 5,-- voor een aanhanger tot 750 kilo lediggewicht en € 7,50 voor een aanhanger vanaf 750 kilo lediggewicht. Deelnemende voertuigen zijn vanaf 08.00 uur welkom op het kofferbakmarkt terrein.

Voor bezoekers van de markt is de toegang gratis!

Hou onze site en social media in de gaten voor meer informatie!

Rotary Koggenland.