2017 Nieuwjaarsdiner van Rotary Club Koggenland werd een zeer bijzondere avond

Nieuwjaarsdiner werd een zeer bijzondere avond voor Rotary Club Koggenland!

C:\Users\Media Markt\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCacheContent.Word\20170111-024 bijgesneden.jpg

11 januari 2017 gaat in de boeken als een historische avond bij Rotary Club Koggenland. Niet alleen werden vier nieuwe leden officieel welkom geheten maar ook werd bekend gemaakt dat clublid, voormalig voorzitter en huidig assistent gouverneur Barbara van Goethem de inkomend-inkomend gouverneur wordt van district 1580. Barbara, van harte gefeliciteerd met deze benoeming!
De nieuwe leden Wendy, Wouter, Rosalien en José werden geïnterviewd door gouverneur Hetty Deinum die juist op deze avond onze gast was. Zij vroeg hen naar hun motivatie om zich bij deze club aan te sluiten en hoe ze de kennismaking hadden ervaren. Daarnaast werd aan de leden die ze hadden aangebracht gevraagd waarom ze dit nieuwe lid vonden passen bij de club. De 4-way-test werd toegelicht en daarna werden alle vier nieuwe leden voorzien van een Rotaryspeldje door voorzitter Alex Kamps. Van harte welkom allemaal! Rotary Club Koggenland bestaat nu uit 27 leden waarvan 15 vrouwen en 12 mannen!