2020 heel koggenland bakt

HEEL KOGGENLAND BAKT…

Rotary Club Koggenland wil iedereen in Koggenland uitnodigen om op de valreep van 2020 nog even alle buren blij te verrassen met zelf gebakken kerstkoekjes. Een glimlach op een gezicht laten verschijnen en een babbeltje maken is opeens zo eenvoudig.

De feestdagen staan voor de deur, het einde van het jaar is in zicht. We kijken terug op een jaar waar alles opeens heel anders ging. Veel ontmoetingen konden in 2020 niet plaatsvinden. Ook buurt- en straatactiviteiten werden afgelast. Gesprekjes die zo gewoon waren, vonden hierdoor niet plaats.

HEEL KOGGENLAND BAKT…is een uitnodiging om op 19 december mee te bakken!

Zaterdag 19 december mogen alle thuisbakkers en thuisbakkertjes hun ovens opstoken. Door dit via social media te gaan delen – #heelkoggenlandbakt - , krijgen we ook een soort groepsgevoel, en kunnen we met veel mensen samen weer iets ‘leuks en sociaals’ doen en dat ook nog Corona proof.

Meedoen kan al voor 5 Euro. Voor dit bedrag, bezorgen wij vanaf 16 december het ‘Heel Koggenland Bakt - pakket’ bij je thuis. Het bakpakket kost E5,-- en bevat koekjesdeeg, instructies en zakjes om de koekjes in te doen. Er zullen genoeg koekjes gebakken kunnen worden, zodat de thuisbakkers zelf ook nog lekkere koekjes hebben😊. BESTEL HIER EN DOE MEE

Bakkerij Pater in Avenhorn was gelijk heel enthousiast over dit initiatief en wilde graag het koekjesdeeg doneren. Meedoen is daarom heel gemakkelijk; uitrollen, koekjes steken of vormen en… BAKKEN MAAR!!

Laten we er samen voor zorgen, dat heel veel buren in Koggenland, blij verrast worden met zelfgebakken kerstkoekjes en aandacht.

De opbrengst van deze kerstkoekjes-bak-actie, is voor eenzame ouderen en hulpbehoevenden binnen Koggenland. In deze ‘Corona-tijden’ kunnen ze een gebaar en extra aandacht goed gebruiken.

Graag tot ‘BAKSE’!

Rotary Club Koggenland