2014 RC KOGGENLAND SPONSORT WEBSITE HEMONY

Alweer ruim 40 jaar heeft de Historische Vereniging Hemony als doel het cultureel erfgoed in haar werkgebied te bewaken en historische gegevens voor het nageslacht te bewaren. Een van haar wensen was het maken van een eigen website waar belangstellenden, voor historie over onze woonomgeving, informatie kunnen vinden.

Omdat de vereniging zeer beperkte financiële middelen tot haar beschikking heeft was Rotary Koggenland bereid een aanzienlijk deel van de kosten voor het aanmaken van onze website te sponsoren.

Mede hierdoor is deze zeer fraaie website ontstaan: www.hvhemony.nl
Bezoek onze site en laat u verrassen!

Scharwoude

In 1998 is de stichting Hemonyklok omgezet in Historische Vereniging Hemony met als doelstelling het cultureel erfgoed in haar werkgebied te bewaken en gegevens voor ons nageslacht te bewaren.

Walingsdijk