Lustrumfeest

Op zaterdagmiddag 25 november 2024 vierden wij ons 25-jarig jubileum in ons vertrouwde restaurant View aan het Weerwater. Het organisatieteam had een superleuk interactief programma voorbereid waar alle aanwezigen van hebben genoten.

Een van de leden was met vakantie in het buitenland, maar kon door middel van een videoverbinding getuige zijn van de belangrijkste onderdelen van de middag. Naast alle leden en partners waren ook diverse oud-leden van de partij en vertegenwoordigers van onze zusterclubs in Almere. Als kers op de taart mochten wij ook de districtsgouverneur Stan Uyland tot onze gasten begroeten.

De middag begon met een lunch voor leden en partners, waarna de overige gasten aansloten en de aftrap werd gedaan door onze voorzitter Francisco Smeur. Hij had een speech voorbereid waarin hij aandacht schonk aan de Keymembers, die hij tevens in het zonnetje zette met de benoeming als Lid van verdienste met bijbehorende oorkonde.

Daarna was het podium voor onze leden Jannie en Odette, die de aanwezigen 5 dilemma’s voorlegden. In groepsverband werden de opdrachten uitgewerkt en daarna uitgebreid geëvalueerd. De stellingen waren zeer prikkelend en hadden allen te maken met onze rol als Rotarians. Vanzelfsprekend werd de middag gezellig afgesloten met een hapje en drankje.