Het slimste bedrijf van Midden-Drenthe

Beste Ondernemer,

Zijn jullie “Het slimste bedrijf van Midden-Drenthe”?

Rotaryclub Beilen organiseert op donderdag 30 maart van 18.00-22.30 uur een uitdagende Pubquiz. Deelnemers strijden om de titel: ‘Het slimste bedrijf van Midden-Drenthe’ en steunen een goed doel. Doe mee en beleef een gezellige avond met leuke en uitdagende vragen. Er komen diverse onderwerpen voorbij met verschillende thema’s. Voor de winnende teams zijn er mooie prijzen en natuurlijk eeuwige roem!

U kunt zich voor deze unieke avond aanmelden met een team van maximaal 4 personen.
Meespelen? Aanmelden kan via rotaryclubbeilen@gmail.com
Kosten: € 500,00 per team.
Voor uw bijdrage ontvangt uw team: ieder een maaltijd, koffie/thee, 3 consumptiemunten en warme en koude hapjes.

De opbrengst van de avond gaat naar Stichting Oger SARdogs voor het opleiden van een nieuwe reddingshond. Stichting Oger SARdogs biedt families, vrienden en kennissen de mogelijkheid zich te herenigen met hun dierbaren in de meest kwetsbare omstandigheden. Om dit te bewerkstelligen leidt Oger SARdogs honden en hun geleiders op voor het zoeken naar vermiste personen, zowel levend als overleden, in alle mogelijke omstandigheden.

FC Groningen heeft de volgende prijzen beschikbaar gesteld:

1e prijs: 4 business seats Wedstrijd FC Groningen - FC Utrecht 2 april 2023
2e prijs: 6 reguliere tickets Wedstrijd FC Groningen - FC Utrecht 2 april 2023
3e prijs: 4 reguliere tickets Wedstrijd FC Groningen - FC Utrecht 2 april 2023

In het kort:

Wat: pubquiz met fondsenwerving
Doel: gezellige avond en geld werven voor een goed doel
Datum: donderdag 30 maart 2023
Tijdstip: 18.00-22.30 uur
Locatie: Restaurant Meursinge, Hoofdstraat 48, 9431 AE Westerbork
Bijdrage voor een team van 4 personen: € 500
Aanmelden via e-mail rotaryclubbeilen@gmail.com

Dus MELDT u aan voor deze gezellige en uitdagende Pubquiz en wordt het SLIMSTE BEDRIJF VAN MIDDEN-DRENTHE

Bevestig uw aanmelding via rotaryclubbeilen@gmail.com met vermelding Contactpersoon en telefoonnummer.