Afscheid na 46 jaar

Na meer dan 46 jaar nam Dirk Vos op woensdag 22 juli afscheid van Rotary Beilen e.o. “Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Nu is het voor mij tijd om te gaan”. Vos uit Westerbork is een van de oprichters van deze locale afdeling van Rotary. Jarenlang heeft hij zich enthousiast ingezet, onder andere als penningmeester en als organisator van evenementen. Vorig jaar is hij voor zijn bijzondere verdiensten onderscheiden met de Paul Harris Fellowship, een eretitel binnen Rotary.

Omdat de laatste jaren zijn aandeel in de activiteiten steeds verder afnam, vond Vos het nu tijd om ruimte te maken voor jongere leden. Met pijn in het hart nam hij afscheid. De aanwezige leden gaven Vos woensdag een langdurend staand applaus.