Rotary Wateringen Tourrit

Op zondag 13 september wordt de eerste “Rotary Wateringen Tourrit” gereden, georganiseerd door Rotary Wateringen. Het doel van deze rit is om geld te verdienen voor de Stichting Vrienden van Ouderen die zich inzetten voor de rolstoelbus Westland. De deelnemers (equipes) worden verdeeld in 3 klassen:

oldtimers (van voor 1985)

cabrio’s

“exotische newtimers”.

Deze equipes krijgen een prachtige rit voorgeschoteld en ook de inwendige mens heeft deze dag niet te klagen. Tijdens de rit krijgen de deelnemers niet alleen te maken met rijden en navigeren, maar ook met een aantal pittige vragen en moeilijke opdrachten. Aan het eind van deze dag vindt de uitreiking van de prijzen plaats.

Per equipe (1 voertuig met 2 deelnemers) bedragen de kosten 150 euro, eventuele extra passagiers betalen 75 euro en kinderen tot en met 16 jaar betalen 25 euro. Voor dat bedrag krijgen de deelnemers een compleet verzorgde dag. Koffie met gebak bij vertrek, een luxe lunch onderweg en afsluitend een hapje en een drankje.

We verzamelen om 11:00 uur op het terrein van Blansjaar (Klopperman 1, 2291 JE Wateringen) waar u welkom geheten wordt met koffie en gebak. Voordat we vertrekken krijgt u eerst de kans een uniek (geheim) oldtimermuseum te bezoeken dat in handen is van Joop, oud eigenaar van Blansjaar. De dag eindigt om ongeveer 19:00 uur.

Liefhebbers voor deze allereerste “Rotary Wateringen Tourrit” nodigen wij van harte uit om gebruik te maken van het digitale formulier dat te vinden is op www.rotary-wateringen.nl. Het formulier moet uiterlijk 1 juli binnen zijn. Graag tot ziens op zondag 13 september.