JobRotary een nieuwe koers met inspirerende doelen

Iedereen verdient een fijne plek om te werken. Een plek die plezier, voldoening, structuur en (financiële) waardering geeft. Alleen, soms heb je een beetje hulp nodig bij het vinden van een nieuwe werkplek. De redenen hiervoor zijn verschillend. Bijvoorbeeld omdat je al wat ouder bent, gedeeltelijk arbeidsongeschikt of als nieuwkomer ons land, cultuur en de taal nog niet goed kent.

JobRotary helpt bij deze zoektocht. Vrijwillig, kosteloos en onafhankelijk. JobRotary bestaat sinds 1999 en heeft ondertussen al meer dan 2500 werkzoekenden succesvol begeleid. Meer dan de helft van alle deelnemers vindt binnen het jaar een nieuwe job. Een mooi voorbeeld van “People in Action”. Maar JobRotary wil aan de hand van een nieuwe voorzitter nog meer bereiken.