Spannende curlingfinale op Woerdense Rotary-ijsbaan

Spannende curlingfinale op Woerdense IJsbaan

Afbeelding met persoon, mensen, groep, poseren

Automatisch gegenereerde beschrijving

Team 'De derde ronde', dinsdag 3 januari in de volgende ronde (foto JCI Het Groene Hart)

Vrijdag 6 en zaterdag 7 januari 2023 is de Rotary-ijsbaan op het Woerdense Kerkplein het decor voor de spannende kwart, halve en grande finale van de eerder gespeelde fluitketelcurlingwedstrijden. Met een enerverende poulefase (met een recordaantal van 120 deelnemende teams), spannende tweede rondes en achtste finales werd de afgelopen vijf weken bepaald welke curlingteams straks tegen elkaar uitkomen op de finaledag.

De twee teams die als winnaars van de halve finales (eveneens op 7 januari, start om 18.30 uur) eindigen, zetten alles op alles om in die grande finale met de eer en de titel ‘Curlingkampioen van Woerden 2022’ te kunnen strijken. Toeschouwers zijn natuurlijk van harte welkom.

De grande finale in Woerden start zaterdag 7 januari om 20.30 uur. Rond 22.00 uur volgt de prijsuitreiking.

IJsbaan Woerden is een initiatief van twee Woerdense Rotaryclubs, met als curlingorganisator JCI Het Groene Hart. Alle activiteiten op de ijsbaan zijn te volgen op de website www.ijsbaanwoerden.nl. Meer informatie ook via Twitter @IJsbaanWoerden, en op Facebook en Instagram (ijsbaanwoerden).