Pakketten berzorgd in Hoogvliet

Pakketten bezorgd in Hoogvliet

RC Rotterdam Botlek heeft dit jaar voor de 25e maal gezorgd voor 50 Kerstpakketten. De pakketten zijn dit jaar bezorgd bij 50 adressen die de deelgemeente Hoogvliet heeft aangeleverd.

Deze traditie, in deze tijd van overvloed helaas absoluut niet overbodig door de stille armoede achter voordeuren, wordt door de club al jarenlang met vereende krachten, in ere gehouden.

De gloednieuwe C1000 in de Rhoonse wijk Portland heeft voor een grote aanvulling gezorgd in de vorm van flessen shampoo, zakken chips, pakken spagetti,spekkies en andere soorten snoep.

Verder heeft het bedrijf Unox gezorgd voor de bekende soepen en worsten, die in vrijwel elk huishouden welkom zijn.

Naast deze actie heeft RC Rotterdam Botlek kortgeleden de Zorgboerderij in Rhoon, Stichting De Buytenhof, met een gift verblijd van € 750,-. Hiermee kan het zo noodzakelijke rolstoeltoilet, voor de mensen met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking die werkzaam zijn op de boerderij, worden aangekocht.