Hoor wie klopt daar kinderen..........

logo_ri_transpRotaryclub Zevenaar

Hoor wie klopt daar ……….

Zevenaar, 16 november 2020

Kinderen in gezinnen die het minder breed hebben, krijgen dit jaar op 5 december een presentje van Rotary Zevenaar. De Rotaryclub speelt niet voor Sinterklaas, maar helpt deze gezinnen wel graag met het Sinterklaasfeest (en gezinnen die geen Sinterklaas vieren: met een feestelijk gevoel).

Handen uit de mouwen

Zoals het bij Rotary Zevenaar hoort: de leden steken voor deze activiteit zelf de handen uit de mouwen. Maandag 9 november haalden leden de cadeautjes op bij speelgoedwinkel Intertoys in Zevenaar. De winkel draagt ook een steentje bij door een korting op de cadeautjes en door het inpakpapier en alles wat voor een feestelijk ingepakt cadeau nodig is, gratis beschikbaar te stellen.

De cadeautjes en inpakmaterialen werden afgehaald bij Intertoys.

Inpakken en rondbrengen

Vervolgens gaan de Rotary-leden eigenhandig de maar liefst 370 cadeautjes inpakken. Om ze daarna op zaterdag 5 december zelf te bezorgen bij de kinderen.

Stichting Leergeld

In totaal worden 185 kinderen op pakjesavond(dag) verblijd met de cadeautjes. Stichting Leergeld heeft voor Rotary Zevenaar de gezinnen in beeld gebracht.

Intertoys draagt ook een steentje bij door een korting op de cadeautjes en door
inpakmaterialen beschikbaar te stellen