Goede doelen wijnactie 2023

Net zoals de afgelopen jaren organiseren Rotaryclub Nieuwegein en Lions Nieuwegein weer een gezamenlijke wijnactie voor het goede doel.
Dit jaar is gekozen voor de stichting Leergeld Nieuwegein.

Wat doet Stichting Leergeld Nieuwegein

Alle kinderen en jongeren tot 18 jaar mogen meedoen! Nu meedoen is straks meetellen.
Stichting Leergeld Nieuwegein biedt kinderen die in Nieuwegein opgroeien in gezinnen met weinig financiële middelen hulp in de vorm van een bijdrage in de kosten van bijvoorbeeld: • Benodigdheden voor school • Sportkleding • Muziek of tekenlessen • Zwemles • Fiets • Laptop • Etc.
Door het kopen van een de wijnen helpt u dus kinderen in Nieuwegein die uw steun hard nodig hebben.

Steun dit goede doel!!

U besteld en betaald online. Wij zorgen dat uw bestelling klaar staat op zaterdag 9 december 2023 om op te halen bij Sutter en Kars Notarissen

Bestellen kan op: https://www.grapesenbottles.nl/goede-doelen-wijn-actie-2023/

Uw bestelling kunt u op 9 december 2023 tussen 10.00 uur en 13.30 ophalen bij: Sutter en Kars Notarissen, Newtonbaan 16, 3439 NK Nieuwegein.

Afbeelding met tekst, Lettertype, logo, Graphics

Automatisch gegenereerde beschrijving