Kom sing along

KOM Sing Along

Rotary Nieuwegein en DE KOM organiseren op 10 december 2023 KOM Sing Along! De Nieuwegeinse koren Amazing, Hold the Line, Dolle Diva's, Brulboei, Hatikwa en Lysenko brengen, naast hun eigen repertoire, een aantal bekende nummers waarbij het publiek mee mag zingen of gewoon lekker achterover kan leunen en kan genieten van alle mooie samenklanken. Iedereen is welkom; van badkamervocalisten tot concertzaalzangers. Je hoeft niks voor te bereiden, de teksten zijn mee te lezen op groot scherm en in het programmaboekje. Kom de verbroedering meemaken tijdens dit meezingconcert. KOM en Sing Along!

Voor 300 mensen in het publiek is het concert gratis. Zij worden benaderd via goede doelen partners en bekende actoren in het sociaal domein. De bedoeling is dat mensen en hun familie die een zwaar jaar achter de rug hebben om welke reden dan ook geworven worden. Dat kan een overlijden in gezin zijn, schulden, brand of andere malheur. Als een soort hart onder de riem van Nieuwegein voor Nieuwegein. Mensen met een stadspas hebben (natuurlijk) een streepje voor bij de keuze wie wel of niet gratis kaartjes krijgt. Dit gratis kaartje is inclusief pauzedrankje. Voor de overige 300 mensen heffen we €7,50 entree inclusief een pauzedrankje. Wat verbroedert meer dan samen lekker zingen!

Het concert wordt gewoon aangegeven via de bekende kanalen van De Kom. Dit om de kaartverkoop op gang te brengen. Ondertussen worden de goede doelen partners en de actoren in het sociale domein benaderd om de gratis kaarten aan mensen te overhandigen. Daarbij blijft de privacy gewaarborgd. De gratis kaarten en kaarten via de verkoop zijn gelijk van uiterlijk.

Wat we met dit Meezingconcert beogen:

Hoofddoel:

·

We laten Nieuwegeiners die het moeilijk hadden of hebben merken dat we er voor ze zijn.

·

Samen zingen verbroedert en geeft plezier. Dat geldt voor alle aanwezigen maar voor de 300 VIP’s in het bijzonder!

·

We bieden de kans tot verbinding door samen te zingen en ontmoeting tijdens het pauzedrankje

Subdoelen:

o

We bieden de Nieuwegeinse koren een groots podium om te schitteren en de bekendheid nog verder te vergroten.

o

We verwachten een start van een mogelijk uit te bouwen event voor Nieuwegein in de komende jaren

o

We verstevigen de band tussen de actoren in het sociaal domein en de Rotary

De organisatie wordt gedaan door de Rotaryclub Nieuwegein in samenwerking met De Kom. De Rotary en de Kom samen leveren veel mensen en vrijwillige inzet om dit mogelijk te maken. De samenwerking met de Gemeente Nieuwegein, Movactor, De WIL, Zorgspectrum, Leger de Heils, etc. wordt nadrukkelijk gezocht om de juiste mensen te selecteren binnen onze doelgroep.

Al met al wordt dit een meezingconcert waarbij aan de hand van zes grote Nieuwegeinse koren de kelen van de bezoekers worden getest. Kan Nieuwegein samen zingen? Kunnen we in de laatste weken van het jaar eenheid uitstralen door middel van liederen die we samen zingen? Kunnen we onze eigen dagelijkse beslommeringen en die van onze VIP-gasten in het bijzonder een aantal uren naar de achtergrond musiceren?

Kaartverkoop en meer informatie op: www.dekom.nl/komsingalong

Afbeelding met tekening, illustratie, clipart, tekenfilm

Automatisch gegenereerde beschrijving