Loop - samen met een paar honderd kerstmannen - mee met de Rotary Santa Run!

logo santarunPERSBERICHT

Vlaardingen, 2 december 2016

Loop - samen met een paar honderd kerstmannen - mee met de Rotary Santa Run!

Stel je eens voor… samen met honderden andere kerstmannen ren je door de stad. Overal word je met luid gejuich ontvangen. Na de finish drink je nog een heerlijke warme chocomelk om te vieren dat je weer op de kerstmarkt bent aangekomen.

Op zaterdag 10 december organiseren de Vlaardingse Rotaryclubs de derde Santa Run in en rondom het centrum van Vlaardingen. Start en finish is dit jaar op de sfeervolle kerstmarkt om 14.00 uur. De afstand is ongeveer 3,5 kilometer, die je in je eigen tempo kan afleggen. Iedereen mag meedoen, dus je kunt samen met je sportgroepje, familie, vrienden of kinderen lopen.

Mystery Guest en chocolademelk

Wie het startschot komt geven, is nog even een verrassing. Je krijgt in ieder geval de garantie dat het ‘de enige echte’ betreft die ons een bezoekje komt brengen. Ook voor de koek en zopie is gezorgd. Deelnemers kunnen bij aankomst rekenen op warme chocolademelk van de nieuwe Vlaardingse lunchroom De Bonte Zebra, terwijl restaurant Smakelijk Eten en Drinken trakteert op een kop heerlijke erwtensoep.

Hoe kun je meedoen?

Voor € 12,50 ontvang je een startbewijs en een kerstmannenpak met baard (maten: volwassen en kind). Voor de prijs hoef je het dus zeker niet te laten. Inschrijven via de website, waar je ook kunt aangeven waar je het kerstmannenpak en je startbewijs wilt ophalen (keuze uit Running Point Michel de Maat, Tino Hoogendijk Sport & Fitness en Van Kortenhof Rijwielen). Inschrijven en meer informatie via vlaardingen.rotarysantarun.nl.

Goede doelen

De opbrengst van de Santa Run komt geheel ten goede van de Nierstichting, Stichting Holywood en Spring Foundation i.s.m. Zsa Zsa. De Vlaardingse Rotaryclubs stellen zichzelf als doel om door samenwerking buitengewone dingen voor de gemeenschap te realiseren, zowel bij jou in de buurt als in de gehele wereld.

www.vlaardingen.rotarysantarun.nl

INFORMATIE VOOR DE PERS:

De organisatie is in handen van Rotaryclub Vlaardingen en Rotaryclub Vlaardingen 80. Meer informatie over de Santa Run kunt u krijgen bij:

Bram Driessen (06-53148403)

René Hersbach (06-54371159)

Logo en foto zijn ® van de organisatie.