Jubileumboekje Rotary Club Vlaardingen: 60 jaar

VLAARDINGEN - Ter gelegenheid van het zestigjarig bestaan van Rotary Club Vlaardingen is een boekje verschenen. Het werd bij de bestuurswisseling uitgereikt door de scheidend voorzitter Vincent Kevenaar aan de gouverneur van Rotary, Pia Kraak.

Het boekje is deel 33 van de serie van ’t Oft naar ’t Oofd, uitgegeven door het Streekmuseum Jan Anderson. Naast de ontstaansgeschiedenis van de club en Rotary Internatonal, is ook een overzicht opgenomen van de vele goede doelen waaraan de club heeft gewerkt en waar vele honderdduizenden euro’s voor werden verzameld. Het grootste gedeelte van deze fondsen zijn besteed aan Vlaardingse doelen.

Het boekje is geschreven door Jan Anderson, Jan van Hemert en Sjaak van ’t Wout. Het is te koop bij onder andere Boekhandel Plantage Piontier en Streekmuseum Jan Anderson.