Niemand hoeft alleen te zijn: alleenstaanden diner

Alleenstaanden kunnen aan tafel

Rotaryclub Vlaardingen organiseert ‘alleenstaandendiner Vlaardingen’

Alleenstaanden kunnen aan tafel

Rotary Club Vlaardingen organiseert ‘alleenstaandendiner Vlaardingen’

Meer dan honderd gasten worden op dinsdagavond 16 december opgehaald om deel te nemen aan het 20e ‘alleenstaandendiner Vlaardingen’. De kosten voor het diner worden gedekt door de opbrengst van de verkoop van boterletters door de leden van Rotary Club Vlaardingen en door enkele giften.

Bijzonder is dat dit jaar het alleenstaandendiner wordt georganiseerd in samenwerking met het Delta Hotel.

Het diner

Al een groot aantal jaren biedt Rotary Club Vlaardingen in de kerstperiode alleenstaande inwoners van Vlaardingen een diner aan. De ruim honderd gasten worden door de Rotaryleden zelf opgehaald en thuisgebracht. Zij krijgen een vijfgangendiner voorgeschoteld, dat wordt omlijst door passende muziek en een fraai kerstverhaal..

Niemand hoeft zich alleen te voelen

Om in aanmerking te komen voor deelname aan het diner konden Vlaardingers zich aanmelden bij de gemeente of Rotaryclub Vlaardingen.

Rotary Club Vlaardingen werd in 1955 opgericht en zet zich jaarlijks in om met diverse acties geld in te zamelen voor goede doelen.