Rotary Santarun 21 december 2014

Wat?

Header AmsterdamEen ca. 3 km lange fun-kerstloop voor jong en oud. De deelnemers lopen, verkleed als Kerstman, het eenvoudige parcours in en rond het Winkelcentrum Gelderlandplein. Het is geen wedstrijd en wandelen mag ook. Het is een echte ‘fun run’!

Waar?

Start en Finish bevinden zich op het Winkelcentrum Gelderlandplein (Amsterdam – Buitenveldert). Het parcours loopt o.a. rond het winkelcentrum en het park. (Zie parcours).

Wanneer?

Verzamelen op (koop-)zondag 21 december 2014 vanaf 10.30 uur. Om 11.30 uur is de warming up.

HET STARTSCHOT KLINKT OM 12.00 UUR.

Waarom?

Als je meedoet aan de Rotary Santa Run Gelderlandplein, dan steun je twee goede doelen. Deze zijn: “Leerorkest” en “ Liliane fonds”. Bovendien kom je alvast helemaal in de kerststemming. En misschien wel de beste reden om mee te doen: Het is gewoon gezellig, leuk en een beetje sportief!

Wie ?

Rotaryclub Amsterdam-Minerva i.s.m. Winkelcentrum Gelderlandplein