Najaarswandeling

Het was even zoeken naar het startpunt, dus met enige vertraging vertrokken we voor een wandeling over de Westerheide nabij Hilversum. We schrijven 23 november 2016 en treden voor de eerste wandeling aan met een tienkoppig gezelschap doorgewinterde Rotarians. Na een plezierige 8 kilometer lange ‘warming up’ in de ochtend, een gezellige middagpauze met kroketten en uitsmijters moesten we afscheid nemen van een paar mensen met een te drukke agenda om de hele dag te wandelen. Wij reden naar de Lage Vuursche (daar woont onze “queen mother”), Elly schoof aan en wij vertrokken voor nog eens 9 à 10 km. Al met al een prachtige wandeling, afgerond met een uitstekende pannenkoek. Lekker voldaan kwamen we thuis. In totaal hadden wij 11 deelnemers. In september ’17 gaan we weer een traject van 4 dagen in het Hunsrueck gebergte lopen. Gebergte? Eigenlijk een glooiend heuvellandschap. OOK JIJ KAN DAT!

/Users/michiel/Desktop/IMG_0118.JPG

/Users/michiel/Desktop/IMG_0119.JPG