Aja van Gemeren

Aja van Gemeren heeft medicijnen gestudeerd en is huisarts in Alphen aan den Rijn.

Hij heeft geen moment spijt gehad voor zijn keuze voor het, zoals hij zelf zegt, prachtige huisartsenvak. Een beroep dat vrijwel elke dag nieuwe uitdagingen geeft. De patiëntenzorg voor jong en oud geeft veel voldoening. Hij zet zich ook in voor de organisatie van de huisartsenzorg vanuit het samenwerkingsverband HOED Lupine en Alphen op één lijn.

Naast zijn professionele werkzaamheden is hij actief lid van Rotary Alphen-Woubrugge. Recente projecten waren er voor ‘goede doelen’ als het Open Venster en De Zonnebloem waarmee de Club invulling geeft aan haar maatschappelijke verantwoordelijkheid.

De contacten met professionals uit andere beroepen, de persoonlijke contacten en de interessante presentaties maken het lidmaatschap voor hem waardevol. Zijn voorzittersjaar was een mooie periode, omdat toen alle touwtjes samen kwamen en vanwege de activiteiten in het district van de Rotary waartoe de club behoort.

In zijn vrije tijd loopt onze huisarts hard, is hij actief met de golfclubs of geniet hij van culturele evenementen.