Reggy Smith

Reggy heeft na zijn VWO de opleiding tot Apotheker gevolgd aan de universiteit in zowel Leiden alsook in Utrecht. Eerst gestart als apotheker in Ridderveld, is hij nu directeur van de samenwerkende Alphense apothekers. Inmiddels behoren Ter Aar en Nieuwkoop daar ook toe.

Belangrijk voor Reggy is het samenbrengen van mensen en met hen samen een betere samenwerking te stimuleren en te creëren. Hiernaast heeft Reggy ook een klantaansprekend nieuw concept bedacht voor de binnenkort te openen apotheek aan de Lupinesingel.

Een actieve houding van personeel naar de klant toe zal hier zeer duidelijk naar voren worden gebracht.

Maatschappelijke voldoening haalt Reggy uit het (professioneel) helpen van mensen en ook uit de privé mantelzorgtaken.

Het lidmaatschap van de Rotary heeft Reggy ook datgene gebracht wat hij had verwacht. Namelijk kameraadschap, andere ervaringen en ideeën van compleet verschillende professies.

Reggy ervaart jaarlijks het Running Dinner als het belangrijkste evenement. Het wekelijks golfen met Rotaryleden is ook erg belangrijk voor hem. In beide activiteiten komen de redenen voor het lidmaatschap duidelijk weer terug.

Voor Reggy is lekker eten een belangrijke hobby. Als tegenhanger houdt Reggy zich fit met tennis, golf en fitness.