Jan Langerak

Jan heeft na zijn studie Nederlands Recht hoofdrichting Privaatrecht werkervaring in diverse functies in sales en management opgedaan en is momenteel directielid van een beursgenoteerde onderneming interne logistiek.

Het hoogtepunt in Jans carrière is in 2002 zijn benoeming tot algemeen directeur bij een Nederlandse dochteronderneming van een Duits, internationaal opererend, beursgenoteerd concern in de interne Logistiek. Daarvoor had Jan gedurende twaalf jaar diverse Sales en Managementfuncties bij ditzelfde bedrijf bekleed.

Jan schept voldoening uit een bijdrage leveren aan maatschappelijke en aan Rotary activiteiten in brede zin en iets te kunnen betekenen voor een ander.

Jan is enthousiast over het lidmaatschap van Rotary Club Alphen-Woubrugge, omdat het de mogelijkheid biedt zijn talenten in te zetten en zich verdienstelijk te maken voor de samenleving, zijn algemene ontwikkeling te verbreden en te verdiepen. Daarnaast staat de gezelligheid en vriendschap hoog in het vaandel.

Jan beschouwt het installeren van een nieuw lid als een hoogtepunt, dit geeft een garantie voor continuïteit van de club.

Zijn vrije tijd besteedt Jan aan golf, film en lezen over het onderwerp geschiedenis.