Marten Heeringa

Marten is met zijn wetenschappelijke opleiding thans werkzaam als clinical program scientific lead bij een farmaceutisch bedrijf.

Trots is Marten op zijn wetenschappelijk presentaties in het buitenland, zelfs eens in het Japans. Hij werkt graag samen met mensen die een ander perspectief hebben, zoals nodig bij goedkeuring van een product door de overheid. Een groot succes was recent toelating van een product in de VS door de FDA.

Marten schept voldoening uit zijn maatschappelijke rol binnen zijn familie in de vorm van zorgverleningen en zijn inbreng bij Rotary projecten zoals de Beroepenvoorlichting. Het gaat Marten dan om de verbinding, om verschillende werelden bij elkaar te brengen.

Het lidmaatschap van Rotary Club Alphen-Woubrugge is Marten aangeboden. Voor Marten is het lidmaatschap van de mannenclub uniek. Het biedt Marten veel plezier en vriendschap, hij heeft er geen moment spijt van gehad.

Een bijzonder moment tijdens zijn lidmaatschap is het lustrum jaar en zijn bijdrage aan de organisatie van het weekend in Friesland. Marten ervaart de wekelijkse club bijeenkomst met borrel, diner en een lezing ook als een heerlijke break halverwege de week.

Zijn vrije tijd besteedt Marten aan wielrennen, bergwandelen, tekenen, lezen, vrienden en familie.