Peter Boot

Peter heeft tandheelkunde gestudeerd en is tot 1 januari 2019 als tandarts met eigen praktijk in Alphen aan den Rijn werkzaam geweest. Daarnaast heeft hij gedurende vele jaren de tandheelkundige zorg voor de inwoners van een zorginstelling (mede) voor zijn rekening genomen.

Hij heeft in zijn gehele loopbaan veel voldoening gehaald uit het zo goed mogelijk behandelen van zijn patiënten.

Onze tandarts is lid geworden van de Rotary om zijn blikveld te verbreden. Voorop stond zijn wens om als zelfstandig werkende tandarts in contact te treden met vertegenwoordigers van andere beroepsgroepen. Hij heeft die contacten als verrijkend en stimulerend ervaren – en dat gevoel heeft hij nog steeds.

Absoluut hoogtepunt zijn voor hem de organisatie van achtereenvolgende Bedrijven Sportdagen waarmee hij veel geld voor goede doelen heeft opgehaald.

Peter kan thans zijn energie kwijt in golven, tennissen, fitness en het fungeren als speaker bij de waterpolowedstrijden van zijn geliefde club.