Maurice van Schie

Maurice daagt werkgevers graag uit zich te richten op de 94% van de medewerkers welke niet ziek zijn, want daar zit de oplossing. Een gelukkig medewerker is 45% productiever, en dat is voor iedereen winst. Als adviseur Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit is Maurice aangesloten bij Vitalogisch, een franchise organisatie van Vitalogen in Nederland. Daarnaast is hij eigenaar van Vitaalrendement.nl en richt zich op programma’s, beleid, trainingen en workshops met als doel te werken aan een vitaler Nederland.

Maurice woont met plezier in het Groene hart en heeft zich samen met Linda gevestigd in Hazerswoude Dorp. In zijn vrije tijd is hij graag buiten, kampeert

graag, maakt mooie huttentochten met zijn vrienden en ontwikkeld thans een kampeerconcept Tentdorp.nl Daarnaast loopt hij hard en volgt spinning en bodypumplessen op de sportschool.

Zijn reden om actief te zijn met de Rotary volgt uit zijn maatschappelijke interesse en zet zich daar graag voor in. Met elkaar bereik je meer :-)