Gert van den Ham

Gert heeft na zijn HBO-opleiding verschillende functies gehad, waaronder die van HR manager, organisatieadviseur, coach en politicus. Gert is momenteel zelfstandig ondernemer als organisatieadviseur.

Het hoogtepunt in zijn carrière is zijn rol in de reorganisatie van De Nederlandsche Bank.

Gert schept voldoening uit zijn politieke carrière en levert graag een bijdrage aan activiteiten voor goede doelen.

Voordat Gert lid werd van Rotary Club Alphen-Woubrugge was hij al lid van een andere Rotary Club in het midden van het land.

Het lidmaatschap biedt Gert vriendschap. Het service karakter van de club spreekt hem bijzonder aan.

Gert denkt met plezier terug aan momenten tijdens zijn lidmaatschap op het vlak van projecten en evenementen voor goede doelen, waarbij zijn persoonlijke bijdrage (vooral ‘handen uit de mouwen’) veel voldoening geeft.

Zijn vrije tijd besteedt hij aan wandelen, politiek en kunst.