Erik Rieken

A person in green shirt

Description automatically generated

Erik heeft Technische Bedrijfskunde gestudeerd aan de Universiteit Twente. Thans is bij business manager binnen het groot-zakelijke marktsegment van KPN.

Hij is tot de conclusie gekomen dat je in je loopbaan voortdurend meer bagage aan kennis en ervaring meeneemt. De uitdaging vanuit de inhoud, de samenwerking en vooral het gevoel van samenhorigheid is wat uiteindelijk het plezier brengt in het werk.

Dat gevoel van samenhorigheid is een belangrijk argument geweest om lid te worden van deze Rotaryclub. Dat gevoel leeft nadrukkelijk in deze club en daarnaast geeft het de gelegenheid om een bijdrage te leveren aan de lokale gemeenschap.

Hij geniet, net als zijn partner, van de gezamenlijke uitjes van de club. Daarnaast zijn evenementen als Rotary Doet en de lokale beroepenvoorlichting voor hem hoogtepunten geweest.

In zijn vrije tijd is Erik vaak op de racefiets te vinden of met golfclubs in de hand, beide meestal met de vrienden van de Rotary.