Peter Mahler

Peter heeft na zijn HBO opleiding Economische bedrijfstechniek (= Bedrijfskunde) de laatste jaren werkervaring opgedaan als inkoopmanager. Peter is momenteel inkoopmanager ICT – Property – Facilities bij Post.nl.

Hij is 37 jaar voor dezelfde werkgever werkzaam geweest en beschouwt de zeventien verschillende functies die hij daarbij heeft bekleed als een aaneenschakeling van hoogtepunten.

Peter schept voldoening uit een bijdrage te leveren aan maatschappelijke en Rotary activiteiten zoals werken voor de Johan Cruijff Foundation en het ondersteunen van het restaurant voor minder bedeelden Schuif Eens Aan. Peter steekt zijn handen graag uit de mouwen voor mantelzorg.

Peter is enthousiast over zijn lidmaatschap vanwege de verschillende karakters van mensen en hun achtergrond, hun verhalen, de goede doelen die de club steunt en de gezelligheid.

Peter beschouwt het vriendenproject voor een van de clubleden, het gezamenlijk aanleggen van drainage in de volkstuin, als een hoogtepunt.

Zijn vrije tijd besteedt Peter aan golf, live voetbalwedstrijden bijwonen met vrienden, vrienden en familie, film, lezen en vakantie.