Ronald Innemee

Ronald is na zijn HBO Commerciële Economie en Bedrijfskunde zelfstandig ondernemer en directeur geweest van een middelgrote onderneming. Nu heeft hij een coaching praktijk waarin hij voor diverse bedrijven leidinggevenden begeleid in hun persoonlijke ontwikkeling. Ronald houdt ervan om verantwoord risico’s te nemen en te doen wat hij leuk vindt.

Trots is Ronald op de verkoop van zijn eigen onderneming en het succes van zijn onderneming voor business coaching.

Ronald haalt binnen Rotary voldoening uit wekelijks contact met leuke mannen door een goed gesprek, uitwisselen van kennis door goede sprekers en kameraadschap waar je er voor elkaar kan zijn.

Ronald is bij Rotary Club Alphen-Woubrugge gevraagd door een relatie uit een ander netwerk. Het lidmaatschap van een mannenclub biedt Ronald plezier en een invulling van zijn rol om iets te betekenen voor de samenleving. Het motto van Ronald is “samen dienstbaar in vriendschap”.

Een bijzonder moment tijdens zijn lidmaatschap is zijn jaar als voorzitter en dat als als secretaris. Ronald geniet van projecten zoals NL Doet, Beroepenvoorlichting en Cultuuruitjes. Ronald is een enthousiast deelnemer aan clubactiviteiten als fietsen en golf en geniet van het plezier en kameraadschap.

Zijn vrije tijd besteedt Ronald aan partner, coachen, dochters, vakantie, wielrennen en wandelen.