Bloemen voor de zorg

Tulpen voor de Zorg: Blijk van waardering voor de inzet

Op donderdag 23 april gingen een aantal clubleden op pad voor een bijzondere actie.

Met 12 routes en bij 77 locaties hebben we 2559 tulpenbossen uitgereikt aan zorgmedewerkers die dag en nacht klaar staan om Almeerders te ondersteunen. Samen met Rotary Club Almere hebben wij als Rotary Club Almere Weerwater deze klus geklaard. Vele spontane reactie vielen ons ten deel. Niemand had rekening gehouden dat er op deze wijze waardering werd getoond aan de zorgmedewerkers. Dinsdag 28 april zijn we weer alle locaties langsgereden om de lege fusten op te halen. Deze hebben we netjes teruggebracht bij de kweker in Luttelgeest. Trots op alle leden die hebben bijgedragen om dit mogelijk te maken. Zo maken wij het verschil.