Opening clubjaar 2020 - 2021

Onze kersverse voorzitter Alie opende de1e bijeenkomst van het nieuwe clubjaar op woensdag 2 september in ons vertrouwde honk restaurant View aan het Weerwater.

Nadat de leden de gelegenheid kregen om iets te vertellen over hetgeen zij met elkaar willen delen, was er ook even aandacht voor het komende fellowship weekend dat eind september plaatsvindt. We gaan dan met 30 deelnemers een bezoek brengen aan Neeltje Jans incl. overnachting. Uiteraard wordt er rekening gehouden met de Corona adviezen.

Alie gaf daarna een vooruitblik op het programma 2020-2021 met als thema: Hollen of Stilstaan. Ze heeft bewust gekozen voor vooral vrouwelijke sprekers uit Almere, naast Gregor Stam. Alle aanwezigen ontvangen en het programmaboekje in harde vorm. Voor een actuele status van het programma wordt verwezen naar de clubsite.

Het beloofd een interessant Rotary jaar te worden, hopelijk zonder verstoringen van een of ander virus.

Alie luidt de avond uit om 20.15, oftewel: “it nije klupjier is begûn”!