Zuid Afrika

Op woensdag 19 januari werd onze clubavond wederom noodzakelijkerwijs via Zoom gehouden. Dit keer was het thema de reis die onze leden Paul Offerman en Paul van Leeuwen samen met beider echtgenotes hebben gemaakt naar Zuid Afrika. Net tussen 2 pandemie bubbel in konden zij tussen eind oktober en medio november genieten van de prachtige natuur en de Big-Five in dit mooie land. De Reis ging van Johannesburg naar Kaapstad met halverwege een binnenlandse vlucht van Durban naar Port Elizabeth.

Het voert veel te ver om een nadere beschrijving te geven van wat zij allemaal hebben gezien en beleefd. Daarom volstaan we met een korte foto impressie van de reis. Geïnteresseerden kunnen een reisverslag met tekst en foto’s nalezen op Paul Offerman | Facebook Zoek naar de data tussen 27 oktober en 16 november 2021.