Banketstavenactie voor vrijwilligers

Jaarlijks ondersteunt onze club (Almere Weerwater) de banketstavenactie van onze moederclub Rotaryclub Almere, met inpakken en bezorgen van banketstaven en chocoladeletters tijdens de Sinterklaasperiode. De actie is uiteraard voor een goed doel. Dit jaar om kinderen uit Almere tussen 0-12 jaar, die te maken hebben met armoede, een mooie sinterklaasavond te geven.

Voor deze gelegenheid heeft onze club extra banketstaven aangekocht om deze weg te geven aan een aantal vrijwilligers.

Zo werden op 5 december vrijwilligers van de Voedselbank Almere en medewerkers van de ambulance en brandweer een keer extra verwend. Juist in deze periode wordt vaak een extra beroep op hen gedaan. Zo konden wij iets terugdoen. Deze geste werd blijkens de reacties erg gewaardeerd.