Stop Plastic Waste Event 4 juni

Hoe komen we tot een drastische reductie van plastic afval?

Die vraag staat centraal in het ‘Stop Plastic Waste-Event’ dat op 4 juni wordt georganiseerd tijdens de Floriade Expo 2022 door Rotaryclubs uit het district Midden-Nederland.

Het event bestaat uit dialoogsessies met experts op het gebied van Plastic Waste en met de gasten. Tijdens de sessies wordt het onderwerp belicht door sprekers die actief zijn op het gebied van ecologie, gedrags- en medische wetenschappen, economie, bedrijfsleven en technologie. Op een toegankelijke manier komt de impact van consumptieplastics op de gezondheid en de leefomgeving van mens en dier aan de orde.

Na afloop is er een informeel netwerk-gedeelte. Het event is een unieke kans om met Rotary-leden uit de hele wereld van gedachten te wisselen over hoe we tot oplossingen voor dit probleem kunnen komen. En uiteraard is het een mooie gelegenheid om de Floriade te bezoeken.

Je kunt je aanmelden via https://stopplasticwaste.org/