Uniek boek: ‘Waarom JA zeggen als je gevraagd wordt...’

01/10/2015

Iedereen heeft een andere beleving bij het Rotarian zijn, maar de rode draad is dat elk lid afzonderlijk de wereld om zich heen een beetje mooier wil maken. Waarom zou je Rotarian willen worden en wat betekent dat nu precies? Wij vroegen onze leden hun beleving bij het Rotarian zijn op schrift te stellen.

“Alle leden beschreven vanuit hun eigen ervaring/beleving hoe zij vinden dat Rotary verandert of zou moeten veranderen”, aldus initiatiefnemer Alex Adams. “Omdat iedereen een hoofdstuk schreef combineer je verschillende ideeën en invalshoeken in één boek. Zo creëerden we in relatief korte tijd een fantastisch en zeker uniek boek dat voor meerdere doeleinden te gebruiken is. Van een zeer persoonlijke introductie voor nieuwe en potentiële leden tot een gift aan onze sponsoren. En het boek kan ook dienen als voorbeeld voor andere Rotaryclubs die het groepsproces in hun club een boost willen geven. De leden van RC Purmerend-Weidevenne hebben door dit project in ieder geval op informele en creatieve wijze van elkaar geleerd en hebben ideeën aangedragen waarmee de club richting aan haar toekomst kan geven".

Nieuwsgierig? Bestel hier direct uw eigen exemplaar voor slechts € 17,50 (inclusief verzendkosten). De opbrengst van de boekverkoop komt, zoals Rotary betaamt, volledig ten gunste van een goed doel!

UITVERKOCHT