Wensen jongeren en ouderen in vervulling

Tekst: Sandra van der Meulen | Foto: Sandrinos Fotografie | 14/03/2015

In het kader van het eerste lustrum gaan de leden van Purmerend-Weidevenne wensen van jongeren en ouderen vervullen. Hiervoor hebben we sponsors gezocht om de wensen uit te kunnen voeren. De leden begeleiden de wensen.

Zo is er een mevrouw die graag de zee nog een keer wil zien en een kindje wat graag trampoline wil springen met zijn ouders. Zaterdag 14 maart ging de wens van de 93-jarige mevrouw Koopmanschap uit Purmerend in vervulling. Zij wilde dolgraag nog een keer lunchen bij 't Hoedje van de Koningin, waar zij tot drie jaar geleden iedere week kwam. Rotary-leden Renata en Sandra zijn met mevrouw naar de Kaasmarkt gegaan waar zij de middag hebben doorgebracht. Het personeel van 't Hoedje was blij om haar weer te zien. Mevrouw Koopmanschap genoot zichtbaar van alle aandacht. “Zo ontzettend mooi om haar te zien genieten. Daar doe je het voor”, aldus Renata.