Kerstdiner met wisselbeker...

Frits Boddeman | 15/12/2015

Het was weer supergezellig tijdens het kerstdiner van Rotaryclub Purmerend-Weidevenne dat op 15 december 2015 werd geserveerd in eetcafé De Ouwe Blauwe in Monnickendam.

Tussen de gangen door werd door voorzitter Pieter Struijk een uniek kerstverhaal voorgelezen. Hoewel hij naderhand beklemtoonde dat iedere gelijkenis van de daarin voorkomende personages met Rotarians op louter toeval berustte, waren er opvallend veel aanwezigen die meenden dat er toch wel griezelig veel overeenkomsten waren met hen bekende clubleden.

Verder werd - en dat is inmiddels traditie geworden bij het kerstdiner - de wisselbeker uitgereikt aan de ‘Rotarian of the Year’. Dit jaar mocht Kees van Wezel de beker in ontvangst nemen voor zijn zichtbare en onzichtbare inzet bij veel van de clubactiviteiten.

ZIE OOK:

Fotoalbum: Kerstdiner 15/12/2015