Antoinette Bakker Rotarian of the Year

Frits Boddeman | 19/12/2013

Antoinette Bakker gaat 2014 in als Rotarian of the Year. Tijdens een voortreffelijk kerstdiner bij Mario in Neck, werd haar de wisselbeker overhandigd door voorzitter Kees van Wezel.

Antoinette kreeg de onderscheiding voor het vele werk dat zij in het afgelopen jaar heeft verzet in de commissie Jeugd (in Rotary taal New Generations Services). Ze leverde namens RC Purmerend-Weidevenne een belangrijke aandeel bij het organiseren van de Zomertour en stak veel tijd en energie in de actie Sint voor een kind.

In zijn kerstboodschap vroeg Kees van Wezel zich af wat nu de ingrediënten zijn voor een geslaagd kerstdiner en waarmee maak je een perfecte kerst? Om tot de conclusie te komen dat kerst ook stilstaan is bij de mensen die het minder goed voor elkaar hebben, die geen kerst kunnen vieren. Omdat ze geen geld hebben, niet naar huis kunnen, gevangen zijn, in oorlog leven of omdat ze geen familie hebben. Of nog erger waar kinderen hun ouders alleen kerst laten vieren.

Om het jaar 2013 zonder schuldgevoel te kunnen afsluiten loste Kees van Wezel nog een eerder gedane belofte in. Hij overhandigde de tijdens de bestuurswissel toegezegde groepsfoto, keurig ingelijst, aan oud-voorzitter Marije Dekker.

ZIE OOK:

Fotoalbum: Kerstdiner 19/12/2013