Clubjaar 2017/2018 van start met barbecue

Tekst en foto’s Frits Boddeman | 05/09/2017

Was het enkele jaren achtereen gebruikelijk het clubjaar te openen met een vaartocht, op 5 september 2017 gebeurde die opening op de vaste wal. Dus dit jaar geen uitzicht op het voorbijglijdend landschap vanaf de boot, maar op voorbijglijdende schepen vanaf de kade. Een nieuw perspectief dat werd ondersteund door een smakelijke barbecue bij Landwater Events in Monnickendam.

Voorzitter Suzanne Rozema, heette de aanwezigen welkom en benadrukte nog even het informele karakter van deze eerste bijeenkomst na de zomerbreak. Luchtige gesprekken volgden over vakantiebelevenissen, vrijetijdsbesteding, nieuwe auto’s en andere relevante zaken... En vanaf de volgende bijeenkomst gaan we dan beginnen om met z’n allen de plannen van Suzanne voor clubjaar 2017/2018 proberen waar te maken. Een plotselinge regenbui noopte ons om de onafgebroken stroom van heerlijkheden, afkomstig van de barbecue, in een overdekte ruimte te nuttigen, terwijl de kok buiten de regen trotseerde.