Bestuurswissel en afsluiting clubjaar 2013/2014

Frits Boddeman | 27/06/2014

Op een supermooie locatie in het Purmerbos werd op 27 juni 2014 het clubjaar 2013/2014 afgesloten met een gezellige barbecue en de gebruikelijke bestuurswisseling. Daarbij werd de ‘ambtsketen’ door Kees van Wezel overgedragen aan de nieuwe voorzitter Carola de Ruijter.

Kees van Wezel blikte in zijn speech terug op een bewogen clubjaar met heel veel activiteiten. Veel van zijn plannen werden verwezenlijkt en over de fondsenwerving voor goede doelen kan men tevreden zijn. Het vinden van een passende zusterclub en een meer dan ambitieus plan voor de aanwas van nieuwe leden waren de enige punten die nog aandacht verdienden.

In haar maidenspeech gaf Carola de Ruijter aan het bijzonder te vinden juist in clubjaar 2014/2015 voorzitter te mogen zijn; in januari viert RC Purmerend-Weidevenne namelijk haar eerste lustrum. In de afgelopen maanden zijn al commissies gevormd om de plannen voor een feestelijke viering uit te werken. Opdat alle beschikbare capaciteit daarvoor kan worden ingezet, zullen de vertrouwde evenementen als ‘Weidje voor een karweitje’ en ‘NightGolfSensation’ een jaartje worden overgeslagen. Tenslotte bedankte ze Kees voor zijn enorme inzet als voorzitter in het afgelopen jaar en verwelkomde ze Pieter Struijk als inkomend voorzitter.

In het nieuwe clubjaar zal Stef Deitmers de taak van penningsmeester overnemen van Johan Slot, die helaas wegens ziekte afwezig was. Het secretariaat wordt ook komend jaar behartigd door Tamara Bierlee.

Traantjes werden weggepinkt bij het afscheid van Florian Jebbink. Zij en haar partner verhuizen wegens werkzaamheden naar De Achterhoek, waardoor zij haar lidmaatschap noodgedwongen heeft moeten opzeggen.

ZIE OOK:

Fotoalbum: Bestuurswissel 27/06/2014